Cube Try Test Click...

Sunday, October 3, 2010

Berlibur Di Malam Minggu..

wah..wah..wah..tajuk entry cam apa jek yek..hehe..takde maknanya nak berlibur2 di malam minggu..cuma dah lama ngat tak makan luor..jadik disebabkan hari nie ai tak masak..huhu..jadiknye ajak mr hubby makan luor..ada alasan tau tak masak rini..stok ikan ayam seme dah rosak dek kerana esbok ai rosak..sapa lagi yang menayakan esbok ai tak lain tak bukan dak adam tu..adoyaii..jadik makanya dua hari nie adalah hari tak masak sedunia..

budak notti yang menjahanamkan esbok mama..

Jadiknya tadi kitaorang gie makan2 kat zorro pelangi..dah lama x makan sini..orang pun dah tak ramai cam dulu..makan plak bersila..apa lagik si mia n adam..cam apa ntah..tak dok diam skali..habis dilarung nye satu tempat makan tu..sib baik ai satu family jek dok situ..konker dek mia la jawabnya..huhu

wah..wah..wah..sesi posing memosing mesti ada..

mia n mama yang sama naik..haha

After dah sesiap makan..lokasi seterusnya adalah rumah kedua mia..huhu..jeng jeng jeng..taraaaa..bazar jb la..mana lagi..ai pun tak tau kenapa mia suka betul pegi sini..almost every nights kekadang tu..adoyai mia..pening dibuatnya..sib baik bazar jb ngan umah sekangkang kera..kalau dua kangkang kera..nak pegi tetiap malam..tak sanggup den..huhuh..

again..WE..at Bazar JB..

Kat sini banyak jugak orang berjual jualan..macam macam ada..bak kata pakcik astro tu..bole berpinau mata tengok orang jual macam macam..slalu sangat pegi sini..sampaikan abang2 n kakak2 meniaga tu dah kenal mia..untungnya slalu dapat diskaun..hahaha..encik hubby dah penat melayan si mia..gambo kat bazar pun tak banyak dapat snap..adam lagik dok mengaruk..



mia dah buat muka..mengantuk la tu..

Bila mia dah stat buat muka..tuh maknanya nak ajak balik ah tu..ai pun dah penat..sakit pewut lagi..jalan lagi satu round..sempat lagi mia mengepau ai toy..pastu dah..calos..hehe..

Itu jela xtvt libur malam minggu..sekian saja mama adamia bersiaran dari bazar jb..hahaha..

adios amigos..

No comments: