Cube Try Test Click...

Thursday, December 23, 2010

Azam..En. Azam..Air Zam Zam..Zam Zam Ala Kazam..

Assalammualaikum wbt n salam sejahtera my dear readers..

Oke..hari ni nak cakap tentang perkataan yang belakangnya ada zam zam..ala kazamm..heks..dah stat ting tong memalam hari..

Bila tinggal satu dua tiga empat hari nak tahun baru..stat la nak buat azam tahun baru..padahal azam tahun lepas satu hapah banyak belum tercapai..tiba2 nak azam baru plak..kenapa mesti nak berazam bila nak tibanya tahun baru? kenapa tak buat azam tetengah tahun? oke..sendiri tanya..sendiri jawab..

Takde apa pun sebenarnya nak berazam azam nye..cuma tahun depan nak kurangkan ckit xtvt melangok2 meronda2 tingkap beli belah kat shopping2 mall..Ini adalah untuk mengelakkan encik hubby daripada banyak merungut mengomel kerana bininya mengurangkan pendapatan isi rumah dengan membeli benda tak pekdah...mu ha ha..juga untuk mengelakkan dari memberi jawapan palsu kepada bini popeye yang sibuk bertanya kenapa ramai anak anak ABU (Baca : Anak Bawah Umur) yang pakai baju macam tak cukup kain..kesian..maafkan bini popeye..dia tidak tau apa2..ayat tak boleh blah..heh heh heh..

Itu antaranya azamnya..azam dua tiga tahun lepas juga tu..heh heh heh..banyak lagi azam nie..bersambung lain siaran..



Anak baru nak ABU..muhaha


4 comments:

Syafiq Rosli said...

hehe..besenye mmg xtertunai azam kita kan..

hehe jangan lupa join
http://mohdsyafiqrosli.blogspot.com/2010/12/contest-aku-dan-kaca-mata.html

sayangsayangibu said...

salam ana
azam..
ermmm tak adalah kot
kaut tak tercapai ;p

alyyani said...

ABU eh. hehehe.. ok gak tu! :)

Mommy 2 Imans said...

syafiq - banyak gak lum tertunai azam nie..heheh

saya sayang ibu - apa azam tahun depan..hehe)

alyyani - hubby slalu cakap anak ABU..tuh yang terikut tuh..heheh