Cube Try Test Click...

Friday, December 17, 2010

Bersiaran Dari Lokasi Pengholidayan..

Assalammualaikum wbt n salam sejahtera my dear readers...

Kononnya away bercuti..tapinya tetap bersiaran jugakk..tak mampu menahan godaan nak berfacebooking sambil berblogging..huhuuhu

Tadinya saya n family jalan2 kat MV..masa kat escalator tu saya ternampak satu pasangan husband n wife nie..husband dia ngah susukan anak..bb dalam umor 3 4 bulan saya agak..saya kesian kat bb tu sebab dia dah tertido dengan lena tapi bapak dia still suakan susu kat bb tu .. dah la ko tak tengok bb tu dah tido ke hape..ko borak bukan mainn..saya nak jek sound suruh dia cabut susu dari mulut bb tu..saya takut bb tu tersedak susu..ermm..seriuss takut + kesian kat bb..

Masa nak susukan bb..susukan la betul2 supaya bb tak tersedak susu..dah banyak dah kes  bb tersedak susu sampai menyebabkan kematian..berwaspada n alert la sikit..

Sayangilah anak2 anda..

Bergambo bersama pokok krismas tanpa kehadiran Si Bini Popeye..muheheh
*Gambar Sekadar Hiasan..:)*

1 comment:

Nur Ardilla Najwa said...

salam...jemput join contest d blog saya... =)

http://jannatul-ardilla.blogspot.com/2010/11/game-for-fun-favorite-photo-contest.html