Cube Try Test Click...

Wednesday, December 22, 2010

Hanginn Seluruh Badan..!!

Assalammualaikum wbt n salam sejahtera my dear readers..

Wahhh..pagi nie saya betul2 hangginn seluruh badan..bukan sebab budak cinonet dua owang kat bawah nie..tapii sebab kejahilan seorang bapakk yang tak ada hati perut..otak letak dekat lutut..

Pagi tadi bila FIL balik dari minum pagi macam biasa bawak balik Harian METRO..saya macam biasa memang sangat jarang dapat baca paper awal pagi..maklonglah maklumlah..sebuk dengan da kids..tapi pagi tadi mata tertangkap muka depan Harian Metro.."Koma Dihumban Bapa"..sebab naik anginn bayi dia sering menangis..aduhh Ya Allah..kemanalah letaknya akal..saya belum baca keseluruhan cerita..tapi saya sangat sedih..dia ingatt dia jek bole naik hangginn..semua orang dah naik hanginn dengan diaa..takde akaii punye olang..

Bersambungg nanti..saya kena ilangkann hangginn yang masuk dalam badan nie dulu..

Hingga jumpa lagii..


Sayangilah Anak2 Anda..


No comments: