Cube Try Test Click...

Wednesday, December 8, 2010

Mimpi Oh Mimpi...

Assalammualaikum wbt n salam sejahtera my dear readers...
Aduhaii..hari yang memenatkan but hepi juga..hilang rasa penat melayan ragam2 budak2 kecik kat umah nie..hehe..
Owh..hari ni nak cite pasal mimpi malam tadi..hahahah..kelakau gile..gile pun tak kelakau cam nie..tapi, disebaliknya kelakaunya tu..ada mesej yang ingin disampaikan melaluinya..heks..
Ceritanya malam tadi saya mimpi banyak kali..mana taknya berulang kali..asyik tergendala jek sebab adam terjaga nak susu la..mia mintak air la..macam2..hehe
Saya mimpi hantu cik limah balik umah..hahah..takdela..guwau je..saya mimpi pasal jiran jugak. Jiran sebelah rumah saya sebelah kanan nie dah meninggal..tak tau macam mana boleh masuk dalam mimpi saya. Dalam mimpi tu yang saya ingat dia cakap dengan saya..'duit bukanlah segala-galanya' *tiba-tiba*.. tak sempat nak tanya tergendala plak adam rengek nak susu..ala..bangun bagi susu..tidokan adam semula..pastu maknya pulak tido semula..harap2nya dapat sambung mimpi la..hehe..poyos sungguh anak makcik esah nie..
Wah..walaupun sambung balik tido..masih mimpi lagi..ni mimpi pasal duit lagi..aduss..kenapalah asyik mimpi pasal duit jek malam nie..? kenapakah ? Kali nie mimpi jalan2 cari pasal ngan member kamceng..pegi tingkap beli belah je..wah..walaupun pegi tingkap beli belah je..duit kuar pun banyak gak..nak masuk toilet..bayo..nak beli air cawan sambil jalan2 cuci mata pun bayo..pendek kata semua kena pakai duit..pastu member saya ckp...'babe..zaman skang ni segalanya perlukan duit'..tak sempat nk diskusi banyak tergendala plak mia mintak garu plak..aduhaii..macam macam..
Saya pun tak tau kenapa asyik mimpi pasal duit jek..tapi saya dapat jugakla mesejnya..dari kedua2 mimpi saya tu..dapat disimpulkan..
'Duit bukanlah segala-galanya....
tapi..tapi..tapi...
'Segala galanya perlukan duit..
cumaaaa...
Jangan jadi hamba duit..
Just Saying...

No comments: