Cube Try Test Click...

Wednesday, December 29, 2010

Oke..Jom Relaks...

Assalammualaikum wbt n salam sejahtera my dear readers...

Oke..sekarang jom relaks..setiap kali musim cuti persekolahan..jam 3 ptg je..mesti relakss ja..oke..sgt relaks (baca : relakss la sangattt oke). Musim cuti sekolah anak2 ABU mesti disajikan dengan cerita tahyul dongeng dari seberang sambil perlu 'dibimbing' ibu bapa katanya..

Pada pandangan saya, ini hanyalah pandangan peribadi saya..saya tidak tahu anda atau ibu2 yang lain..tapi bagi saya, agak tidak sesuai cerita2 tahyul dongeng ini disiarkan pada musim cuti sekolah dan peratus untuk anak2 ABU menonton adalah sangat tinggi..oke..mungkin boleh di'bimbing' ibu bapa..tapi ramai mana ibu bapa yang ada dirumah pada jam 3 petang..??

Saya berharap, mungkin di masa akan datang..dapat dilakukan sesuatu tentang masa penyiaran..ataupun mungkin tidak perlu ajak relaks dengan cerita dari seberang..masih banyak cerita dari negara sendiri yang lebih mesra rakyat yang boleh ditayangkan..fikir2kan..

Oke..sekarang saya mahu relaks..

bersama yang ini...


Adam Iman Azlan


juga yang ini...

Damia Iman Azlan


Sekian, terima kasih..

3 comments:

Nur a.k.a admansyah said...

Salam kenal,

thanks 4 dropping @my blog! u hv very cute kids and nice photo shot! (i think frm dslr... rite?)

erienz said...

ok jom kite relax sama2...

Mommy 2 Imans said...

nur - thanks ya..a ah..dslr..:)

erienz - hehe..jom relaks sesama..hehe