Cube Try Test Click...

Wednesday, December 15, 2010

PAPADOM oh PAPADOM

Assalammualaikum wbt n salam sejahtera my dear readers...

Korang buat apa..? Saya tengah berfacebooking-berblogging-sambil-mengenjut-anak..hahaha..bole gitu? Tadinya baru dapat tengok tv jap..tengok PAPADOM..lagi..padahal semalam dah tengok jugak..bini popeye suka betul cite nie..saya pun suka..he he he..terus rasa nak tukau nama Mia jadi Miasara..hahah..fanatic gila..tapi sebab saya takut nanti bapaknya Mia Iman dok menjeling jek sepanjang hayat..jadi saya lupakan jela niat suci murni saya tu..hehehe...

Saya Mia Iman la mama..bukan Miasara..huhu

Bagi korang2 yang belum pernah nengok cite nie..aku sarankan korang tengokla..banyak pengajaran yang bole kita kutip..sangat 1 Malaysia..Muhibbah..kasih sayang seorang bapa yang sampai ke syurga..Saya sangat suka muvee2 dari Afdlin..saya rasa dia sangat berbakat dan gifted..

Kepada Afdlin Shauki..teruskan usaha anda dalam memartabatkan industri perfileman Malaysia..Kami penyokong anda akan terus memberikan sokongan padu dan kerjasama tidak berbelah bagi..:)

Apa yang pentingggg?/?

Kerjasamaaaaaaaa...

:):)

No comments: