Cube Try Test Click...

Monday, January 10, 2011

Aduh..Pahat Berbunyi Pulak Dah ..

Assalammualaikum wbt n salam sejahtera my dear readers..
 
Adush..rumah dah siap dah nie..pahat pahatnya pula berbunyi bunyi..
 
Rumah dah siap elok..cantik molek jugak tengoknya..yang membikin bukan calang2 orang..
 
Jadi kenapa perlu pahat pahat berbunyi..??
 
Kalau pahat pahat tak puas hati..lain kali bikin rumah sendiri..
 
Tidaklah nanti..rumah siap..pahat berbunyi..
 
 
'Apa yang hadir selepas kata nista..caci maki..keji mengeji..
 
Yang hadir hanyalah duka nestapa..'
 
*tiba2 bajet cam Anna Rafali*
 
 
 

9 comments:

Ujang9897 said...

wow...entri yg best..hehe

misza said...

kalau selalu tak puashati dengan orang lain memang cenggitu.

Azrina said...

Itulah org kita...erk tak paham tapi nak komen boleh hehe

Mommy 2 Imans said...

ujang - hehe..thanks..

misza - yerla..dah muktamad .. kita siapa nak pertikaikan..:)

azrina - heheeh..:)

Isteri Yang Comel said...

hihihi... teraser cam ana ker.. kesian kat anna rafali

alyyani said...

kalau pasal ajl, nak bebunyi gak. tp dah cool. terima je lah :)

Mommy 2 Imans said...

I.Y.C - hehe..takdelah..sesaja je tu...

Alyyani - yerla..terkilan tu mmg ada..tapi kena redha la..diowang lebih arif kan..:)

MamaYatie said...

takkan dapat punya nak puaskan ati semua org..abaikan ajer

Emy Omar said...

Biasa la tu kan..kalau orang lain menang pun sure berbunyi jugak pahat tu kan hihi eh..adakah saya berapa di track yang betul??AJL25 kan?hahaha