Cube Try Test Click...

Saturday, January 8, 2011

J.J.C.M Sesi Malam

Assalamualaikum wbt n salam sejahtera my dear readers..

JJCM Musim 2011 .. JJCM 2010 dah melabuhkan tirai..musim baru nie diharap lebey advance dalam mengempiskan poket babahnya imans..huhu..sempena dengan kejayaan bini popeye mengabiskan seminggu di kindy tanpa cengengen..makanya malam tadi kami gie JJCM ke Senibong..makan tepi laut yaww...macamla anak ko dapat result 25 A SPM nak celebrate bagai kan..tak kire..nak juga sebab bini popeye berjaya jugak melalui segalanya dengan baikk..tahap kecengengan bini popeye adalah sangat tinggi..jadi bila dia tak cengeng dalam masa seminggu di school..adalah sangat2 mengujakan..

Jadi malam tadi pegila Senibong..dah lama sangat tak pegi sini..last dulu makan nasi lemak berlauk yang pergh-sangat-sedap-hingga-menjilat-jari..so malam tadi rasa nak makan ketam yang beso2 tu..pics yang dah siap masak tak sempat snap pun sibuk menidokan si Adam yang dah mengaruk nak titon..makan kat sini boleh tahan sedap..harga pun average la..sila2 kan la cobaan coba..enjoy da pics..


Posing dulu sebelum makan..

Antara restoran sepanjang senibong..

Ada jualan gak cam bazar..tapi tak banyak laa..7 8 kedai je..


Pantang jumpe sinki..

Eksyen je lebey..makan sesudu dah siap..bini popeye adalah seorang picky eater yang cengeng..

Mr & Mrs Crab..yummylicious..

Big n fresh..

Siput  apa ntah nama nye..

Lala oh lala..

Dari jeti..

Muka terkejut monkey baru bangun tido..hek hek

Last but not least..WE...

Oke..sekian terima kasih..

1 comment:

man yusoef said...

wah bestnya mkn ketam...ketam fresh lagi..walaupon meyeksakan nak mkn ketam ni..hehe