Cube Try Test Click...

Wednesday, February 16, 2011

Paling Pantang Betul La..Isk..

Assalammualaikum wbt n salam sejahtera my dear readers...

Saya paling pantang kalau orang yang berat mulut nak ucap terima kasih.

Tapi..paling pantang juga bila hari cuti tak pergi mana mana..ha ha ha..Rasa macam panas punggung jer kalau seharian duduk dekat rumah..Padahal bukan saya yang cuti pun..encik hubby yang cuti..dengki betul la puan isteri nie..

Jadi .. disebabkan kepantangan itu la..dan semalam cuti..maka bawak da kids mandi manda kat Hutan Bandar...tapi..ku sangka panas hingga kepetang..rupanya hujan dekat2 nak petang..mandi kejap aje..padan muka kesian bini popeye...kah kah kah..lain kali kita pegi lagie ye..

Si bujang ni suka betul main menda alah nie..

Budak itu picit pipi gebu anak bujang ai..auwww...

Suka ekk si bini popeye nie..

Dah naik s-e-l-e-s-e-m-a dah budak nie...

Hujan dah stat menitik..

Masih tak mahu naik..



Oke bai..thank you..


3 comments:

nanonano said...

syokknye dah bley bwk ank main sg,
heheh tp tu la air sg sejuk,
cpt tol ley selsema budak tu

~dARlee zURiS~ said...

sonoknye budak2 tu mandi manda ek.
sekarang nie tengahari punya panas giler.tp asal petang je hujan turun lak.tu yg buat cepat sakit

Mommy 2 Imans said...

nano - bukan kat sungai tu..dia cam pool..tp cam dalam kwsn hutan2 cikit..hehe

darlee - a ah..skang nie tengahari panas gile..bile taim petang..stat hujan..