Cube Try Test Click...

Friday, February 18, 2011

Sharing is Caring..

Assalammualaikum wbt n salam sejahtera my dear readers..

My husband n da kids sangat suka bergurau..paling tepat sangat suka mengenakan saya..lagi lagi kalau bini popeye bergabung dengan babahnya..memang da bomb la..si teruna mungkin masih hingusan lagi..tapi boleh tahan kalau menjoinkan diri mengenakan mama..

Tapi..yang satu ini memang bikin hati mama panasss je kan..sabor aja la kan..

'mama..babah nak makan maggie la..cepat sikit ya..kalau tak nanti babah kawin lain'

lepas tu dengan muka tak bersalah..ketawa terkekek kekek ngn babah..

Hanginn..?

Maunya tak hangin..ada jugak yang kena bekhen ni karang..

'ala..ilek la ma..sharing is caring kan mama? '

iyela..sharing is caringg la sangatt..

Sabar..sabar...

Tarik nafas..hembus..tarik nafas..hembus..fuhhh fuhhh


Notti gal mama..



Nota : kena banyak minum air halia..buang hanginn dalam badan..


Oke bai..thank you..



4 comments:

eRiNsZ said...

huhu mg hangen klo bab ni..
dak eisya plak slalu kater..
"babah jmper gewe (girlpren in klantan's)"

klo tanyer eisya ngan babah g maner td? huhu...

kne chek ni maner tau kot btulll
ceeet...

Mommy 2 Imans said...

erinz - hehe..diaorng nie kadang2 suka kenakan kita..:)

Hayati Hamzah said...

aha. sometimes sharing is kering. haha

Emy Omar said...

hihi so cute bila dia kata Sharing is caring kan..tapi that part cannot share hihihi