Cube Try Test Click...

Monday, March 28, 2011

Aktiviti Buang Karan

Assalamualaikum wbt n salam sejahtera my dear readers..

Yeay..dah boleh upload gambo nampaknya..excited terlebih..;)

Malam minggu lepas macam biasa buat lawatan rasmi atas permintaan bini popeye ke bazar malam. Tak bosan2 budak nie kesini..kalau boleh tiap2 malam nak ajak meround buang karan kat sini. Kalau sekali sekala boleh lah, tapi kalau dah tiap2 malam, itu nak mintak bekhen namanya. Hehe.


Comel kan..rasa macam nak beli jek satu. Takpe, esok lusa kalau pegi boleh beli satu. Hu Hu Hu


Adam teruja tengok ikan laga yang segan segan nak berlaga.

Bermain bubble2 yang berterbangan dengan hasil tangkapan di tangan.

Teknik pujukan mesti kena betul.Oke fine.

Mama tidak ketinggalan untuk tersenyum sumbing walaupun tangan macam nak tercabut menahankan si Adam dari nak turun memporak perandakan barang jualan orang. kah kah

Pendekar Mustar.

Oke bai. Thank You

4 comments:

nurie said...

syok nyer bole meronda ngan aman....kalo anak2 aku, puas dikejo...penat cm tu jer...

Mommy 2 Imans said...

nurie - mana ada aman nye nur..diaowng pun sama naik bercepida..hehe

kakchik@ella said...

Walaupun dikatakan buang karan, tp bgi kc sgt brmakna sbb bertemankan kesayangan. Spending quality times together with the loved one is the best things in life. Tak tergambar dgn kata-kata.

Mommy 2 Imans said...

kakchik - betul tu kak chik..sangat bersetuju..diaowang nie buah hati pengarang jantung..:)