Cube Try Test Click...

Friday, March 25, 2011

Bila Encik Hubby Out Station..

Assalammualaikum wbt n salam sejahtera my dear readers..

Bila encik hubby out station..puan isteri pun lagi..memasak ikut sedap tekak sendiri..he he he
Hari ni encik hubby out station..jadi tak makan kat rumah..rasa macam nak masak simple saja..tiba2 rasa macam nak makan rendang..tengok esbok semua bahan ada..walaa...


Rendang ayam makan dengan nasi impit nona..memang walla..he he he..
Resepi rendang kat sini ..

Tiba2 rasa tak sabor nak raya..nak makan rendang cili padi ayam kampung emak yang mabeles itu..hik hik hik..

Oke bai..thank you

4 comments:

Chempaka Aziz said...

amboi en hubby tk de pn blh bergendang! super power

misza said...

saya kalau en hubby tak de mood malas bermaharaja lela.

Emy Omar said...

sedapnya menu...

Mommy 2 Imans said...

chempaka - hehe..kalau encik hubby takde masak satu menu je takpe..hehe..anak2 on aje dengan mama..
misza - kadang2 saya pun sama..malas makin menjadi2..hehe
emy - nampak je sedap tu..hehe