Cube Try Test Click...

Sunday, April 24, 2011

Dalam Hati Ada Taman

Assalammualaikum wbt n salam sejahtera my dear readers.

I heart Sunday so much. Hati berbunga bunga di hari Ahad yang indah. Hati tetap berbunga walaupun sakit kepala belum hilang sebab terhempap seterika. Ha..seterika pun boleh terhempap atas kepala. Teruk betul kamu nie. Alkisahnya semalam sesi menyusun atur perabot, nak jadi cerita seterika dok letak atas gobok. Gobok tu pulak nak alih dok tempat lain, tolak dok tolak terlupa yang seterika dok atas gobok. Tiba tiba gedebuk atas kepala. Berpinau kejap kepala, bertaburan bintang bintang berkelipan. Dah benjol kepala kau kan. Begitulah alkisahnya.

Disebabkan sakit kepala tahap boleh tahan jugak peningnya, jadi tak nak poning kepala hari ni masak simple saja. Dalca tulang saja pengubat sakit kepala. 

Dalca Tulang  


Resepinya sama je macam saya buat dalca ayam hari tu. Cuma hari ni saya tambah terung panjang sebijik. Pening pening kepala boleh jugak makan roti cicah dalca. 

Oke bai. Thank You

No comments: