Cube Try Test Click...

Saturday, April 16, 2011

Tak Tahan Betul Dengan Budak Berdua Nie..

Assalammualaikum wbt n salam sejahtera my dear readers..

Jumaat malam aja memang saya tercanguk la depan tv sebab menunggukan maharaja lawak. Walaupun terpaksa gaduh2 manja ngan bini popeye berebutkan remote. Gigih jugak nak tengok. Sebabnya nak tunggukan budak dua orang nie. Terbaek dari ladang persembahan diaorang nie. Sakit segala isi perut gelakkan si Jozan nie. Paling tak tahan part si Johan ngajukan  si AC Mizal. Hahaha..kelakau tak hengat.


Nabil pun minggu nie terbaek. Menjadi pulak lawak2 si Nabil dalam maharaja lawak nie. Kalau lam filem ke cerita ke..takde mana lawak sangat pun. Apapun..good luck la Nabil. 



Satu lagi yang bikin usus perut menggeletek malam tadi si bebudak Sepah. Boleh tahan lawak diaowang nie. Yang paling tak tahan asben si Siti Sarah, memang lawak giler. Walaupun tak buat lawak, tengok muka pun dah nak gelak. Terbaek la korang.
 
 
Malam tadi gelak berdua je dengan bini popeye. En asben ke Melaka. Bolehla jugak hibur2kan hati dengan lawak lawak diaorang nie. 
 
Oke bai. Thank You.


No comments: