Cube Try Test Click...

Wednesday, May 11, 2011

Blank + Blur = Jiwer Kacau

Assalammualaikum wbt n salam sejahtera my dear readers.

Saya sekarang tengah jiwa kacau. Aduhai, sudah hampir pukul 12 masih tak tahu nak masak apa kebendanya hari ni. Jadi harusnya untuk mencari ketenangan jiwa, layanlah sekejap ulangan Cinta Melody .. alasan sungguh .. Walaupun lepas habis cerita  cinta penuh drama konflik Kejora dan Bintang yang membuatkan jiwa bertambah kacau dulu tu, dah bertekad tak nak terjebak lagi nengok sinetron, tetap juga gagahkan diri tengok lagi dan lagi dan lagi. Pastu dok sakitkan hati sendiri dan lagi dan lagi dan lagi...'____________'

|image google|

Sinetron nie nampak menarik. Tapi, macam biasalah kan, kalau takder konflik melarat menambahkan kekacauan jiwa bukan sinetron seberang lah namanya. First episod pun dah ada konflik + watak jahat yang melampau. Arghhhhhh..makin jiwa kacau dibuatnya.

|images google|

Itu belum Safa dan Marwah. Wah, yang ini memang lagi bikin hati panas. Kebetulan kebetulan yang melampau banyak. Si jahat yang tak pernah insaf. Lepas satu satu konflik tak berkesudahan. Macam malang betul hidup diowang nak sampai ke hidup bahagia aman damai dunia akhirat. Amin. 

Walau dalam sakit2 hati tu, tetap jugak nak tengok kan..Kalau satu episod tak tengok. Panas punggung je gayanya. Sanggup dok carik kat youtube. Itulah penangannya. Bak kata orang. Benci tapi rindu. Ecewah.

Oke dah melalut. Baik gie dapo godek apa yang patut. Kejap lagi bini popeye balik nak makan.

Oke bai. Thank You


4 comments:

nurie said...

kejora n bintang ari tu abis camana ek? aku terlepas le plak....cinta melody tu pun nmpk menarik..

Chempaka Aziz said...

tak pernah nak layan citer seberang ni.. mmg buat jiwa kacau.dah,dah hentikan saja...hihiii

Pelangi Petang said...

tak yah ler tgk...aku dah give up dh citer indon ni..

Mommy 2 Imans said...

nur - cam biasala nur..akhirnya nikahla berdua tu..yg tak tahan si janet bleh kudung plak tu..hehe

chempaka - mmg jiwa kacau kalau layan, kalau tak layan kang dok sibuk nak tengok..hehe

noi - kekadang kalau dok depan tv tu mmg gatal jek tangan tukau channel..hehe