Cube Try Test Click...

Wednesday, May 4, 2011

Ku Sangka Panas Hingga Ke Petang...Part 1

Assalammualaikum wbt n salam sejahtera my dear readers.

Ku sangka kan panas hingga ke petang, rupanya hujan renyai renyai nak masuk tengahari. Siap ada part part yang tak boleh blah tu. Hu hu. Cuti hari pekerja hari tu kami pergi Desaru. Tempat kesukaan da kids n mama. Sebelum bertolak tu memang dah nampak mendungnya, muram aja suasana. Gagahkan juga pergi, doa2 sampai sana tak hujan lebat. Banyak juga kereta2 yang turun termasuk Singaporean. Sampai sana hujan turun renyai renyai bahasa. Takdelah lebat sangat, setakat nak redah mandi gagahkan diri tu, bolehla jugak.


Ini dekat jeti sebelum sampai Desaru, apa ntah namanya tempat nie, macam kawasan kampung macam tu. Tapi memang cantik, angin sepoi sepoi bahasa. Kitaorang jalan sampai hujung jeti tu. Besh.


Bini popeye memang pantang suruh posing. Lekaih aja dia. Cuba lihat pipi bini popeye yang senget sebelah. Gara gara gigi geraham nak tumbuh. Hu hu hu.


Gambar bajet artis tempatan kena ada satu. DONE. 


Yang ini memang bajet memanjang. *Diam*

Part 1 ni edisi syok sendiri dulu. Hahaha. InsyaAllah la ada part 2 3 4. Sekarang kemalasan menguplod adalah di tahap melampau. 


Oke bai. Thank You

5 comments:

Cik Ila said...

cantiknye gambar,pndai nye edit...huhu

alyyani said...

sis, love all the photos :)

Mommy 2 Imans said...

cik ila - edit sesimple je tu..:)
yani - thanks ya..hehe..:)

Syasmeen said...

eh awk pregnant lg ker

Mommy 2 Imans said...

syasmeen - tak la..belum lagi..hehe..baju tu je buat saya nampak cam peknen..ahaks.